Мода и лайфстайл
- Събиране и систематизиране на информацията в съответния бранш – конкуренти, продукти, пазарно позициониране
- Създаване на маркетингов модел
- Маркетинг консултации
- Създаване на стратегия
- Изграждане на креативна концепция, изграждане на визуална корпоративна идентичност
- Създаване на подходящи рекламни формати:
- онлайн – сайтове, портали, лендинг страници, онлайн магазини, онлайн приложения
- печатни материали – брошури, каталози, реклами в периодичния печат, печатни продуктови мостри,
- опаковки – визуална концепция на единични и/или серия опаковки – кутии, торби, кофи, флакони и др.; мостри на системи, аксесоари, продукти,
- външна реклама – широкоформатен печат, знамена, 3D стационарни обекти (тотеми, макети, демо модели), светещи рекламни формати, арт обекти
- мултимедия – аудио, видео, клипове, 3D визуални формати, анимация
- офиси, представителни зали, изложения - дизайн на корпоративни пространства, визуална концепция за точка на продажба (верига, шоуруум), визуални решения за браншови изложения, дизайн на витрини - пространствени решения, организиране, организация и брандиране, декорация на корпоративни събития
- други
- печатни материали – брошури, каталози, реклами в периодичния печат, печатни продуктови мостри,
- опаковки – визуална концепция на единични и/или серия опаковки – кутии, торби, кофи, флакони и др.; мостри на системи, аксесоари, продукти,
- външна реклама – широкоформатен печат, знамена, 3D стационарни обекти (тотеми, макети, демо модели), светещи рекламни формати, арт обекти
- мултимедия – аудио, видео, клипове, 3D визуални формати, анимация
- офиси, представителни зали, изложения - дизайн на корпоративни пространства, визуална концепция за точка на продажба (верига, шоуруум), визуални решения за браншови изложения, дизайн на витрини - пространствени решения, организиране, организация и брандиране, декорация на корпоративни събития
- други
- Подготовка на аудио и видео продукция за излъчване в национални и регионални електронни медии – планиране и провеждане на рекламни кампании
- Планиране и договаряне излъчването на рекламните формати във всички видове комуникационни канали
- Контрол и координация на провеждане на стратегията