Menu

Мода и лайфстайл

  • Събиране и систематизиране на информацията в съответния бранш – конкуренти, продукти, пазарно позициониране
     
  • Създаване на маркетингов модел
     
  • Маркетинг консултации
     
  • Създаване на стратегия
     
  • Изграждане на креативна концепция, изграждане на визуална корпоративна идентичност
     
  • Създаване на подходящи рекламни формати:
- онлайн – сайтове, портали, лендинг страници, онлайн магазини, онлайн приложения
- печатни материали – брошури, каталози, реклами в периодичния печат, печатни продуктови мостри, 
- опаковки – визуална концепция на единични и/или серия опаковки – кутии, торби, кофи, флакони и др.; мостри на системи, аксесоари, продукти,
- външна реклама – широкоформатен печат, знамена, 3D стационарни обекти (тотеми, макети, демо модели), светещи рекламни формати, арт обекти
- мултимедия – аудио, видео, клипове, 3D визуални формати, анимация
- офиси, представителни зали, изложения - дизайн на корпоративни пространства, визуална концепция за точка на продажба (верига, шоуруум), визуални решения за браншови изложения, дизайн на витрини - пространствени решения, организиране, организация и брандиране, декорация на корпоративни събития
- други
  • Подготовка на аудио и видео продукция за излъчване в национални и регионални електронни медии – планиране и провеждане на рекламни кампании
     
  • Планиране и договаряне излъчването на рекламните формати във всички видове комуникационни канали
     
  • Контрол и координация на провеждане на стратегията